فنون و روش‌های مهم در تشکیلات که مربوط به فعالیت است، بر پنج دسته اصلی تقسیم می‌شود:

1- هدف‌گذاری   2- برنامه‌ریزی   3- اجرای برنامه   4- ارزیابی   5- اصلاح و ثبت تجارب

یک نظم منطقی بین این مراحل وجود دارد و در هر کار فردی و تشکیلاتی، وجود دارد. در این بخش، مطالب مربوط به «برنامه‌ریزی» مطرح می‌شود؛ یعنی طرح ریزی قبل از عمل.

فرآیند برنامه ریزی

  • شماره مطلب: m-t-28

  • درباره مطلب:

متنی است که 8 مرحله برای رسیدن به یک برنامه ریزی مطلوب را بیان می کند.


  • دریافت:




  • برچسب:

برنامه ریزی، فرآیند صحیح، هدف، خروجی مطلوب