فنون و روش‌های مهم در تشکیلات که مربوط به منابع انسانی است، بر شش دسته اصلی تقسیم می‌شود:

1- شناسایی  2- جذب و تثبیت  3- سازماندهی   4- کادرسازی   5- توجیه     6- نظارت

در این بخش، مطالب مربوط به «سازماندهی» مطرح می‌شود. پس از اینکه افراد مستعد، مدتی در تشکیلات، تثبیت شدند، نوبت به سازماندهی آنها می‌رسد.

تعریف و مراحل سازماندهی

  • شماره مطلب: m-t-26

  • درباره مطلب:

فایل متنی است که به تعریف سازماندهی و مراحل آن می پردازد.


  • دریافت:




  • برچسب:

سازماندهی، آدم تشکیلاتی، شبکه سازی، مستدل، تقسیم وظایف